dijous, 3 de desembre del 2015

Agenda 2016

Ja està aquí!!!!!!!!!!!!!!! El què???????

· AGENDA 2016 ·


Com tenc amigues que abans de fer les coses ja les demanen, després els hi he de fer la GRAN PREGUNTA, puc innovar? I com sempre, la resposta és .

Aquesta agenda va sorgir de la primera agenda que vaig fer al setembre, la primera era a color, i alhora de poder-ne fer còpies no va anar bé perquè l'impressió en color era molt cara, per tant, aquesta té un poquet de color, però no massa, per tal que l'impressió no sigués tan cara...

Una vegada ja tenia l'agenda dissenyada i pensada, vaig començar a fer un curs de "disseny" de tal manera que l'agenda va millorar... Venga, ja no m'enrotll més que segur que tens ganes de veure-la...

Una 'anècdota', avui una amiga ha rebut la seva i no vos podeu imaginar amb quina cara d'il·lusió m'ha agafat la bossa, aquestes cosetes (mones i simpàtiques) són les que em fan seguir... perquè ara confessaré, fa unes setmanes, em vaig plantejar haver de deixar de fer algunes coses i la idea deixar el blog i les manualitats la vaig haver de contemplar... finalment he deixat l'anglès, qui em coneix, sap que sóc bastant negada pels idiomes, de manera que alhora de valorar si fer una cosa que em fa feliç, em recomforta i, també, us fa un poquet més feliços a vosaltres, per què fer una cosa que no em fa feliç, que m'amarga i que, a sobre, en aquests moments, no estic motivada per fer-ho, per tant, AMUNT PETITES FILIGRANES!!! BYE BYE ENGLISH!!! (i no vos penseu, em va costar prendre la decisió)... i tot això, també ve perquè duc uns dies pensant que el meu blog és poc personal, i m'agradaria que ho fos un poquet més, contar cosetes que em passen, que pens, que crec que us poden interessar... no vull limitar-me simplement a mostrar-vos les manualitats que faig i ja està. Així que, a qui li sembli bé aquesta idea de ser un poquet més propera a vosaltres que aixequi la mà!!! Tu!! L'has aixecat??? i tu també? i tu?? que contenta em feis... ara veurem quin feedback reb de tots vosaltres i segons les vostres reaccions el blog s'encaminarà cap una banda o cap a l'altra...

Ara sí que sí, crec que ja no podeu esperar més... , , ... COMENÇAM!!!

Aquí la portada, ja sabeu que sempre és personalitzable, els colors i tot, però tenir-ne una de model i que a sobre, encaixi perfectament amb els colors interiors de l'agenda... és que no podia anar-hi millor... i ja sabeu que en pens... AVUI ÉS UN BON DIA, PER TENIR UN GRAN DIA!!


La següent pàgina és per mostrar de qui és l'agenda, jo que mai sé on tenc el cap, on pos les coses... per si algun dia l'agenda es perd, perquè també li he posat cames, perquè fugi i no sapigueu on és...


I ara comencen les seccions, com l'agenda anterior hi ha una apartat amb graelles per poder posar els teus horaris, els dels nins, el de la teva parella o sino, quadrets per jugar als 'barquitos'... per el que volgueu... però tots ho sabem, per molt que planifiquem, per molt que ens organitzem... LA VIDA ÉS EL QUE PASSA, MENTRE FAS PLANS PER TENIR-HO TOT LLIGAT...



Igual que a l'altra agenda, també hi ha un calendari del 2016, amb un fons ple de gotetes... m'encanta... perquè QUI DIES PASSA, ANYS EMPENY!



A més, l'agenda també un apartat per recordar dates importants... aixxx se m'ha oblidat fer-li una foto... perdonau!!!!!!

I després ja ve l'agenda, el dietari... és a setmana vista, sempre pensant amb el que jo empr i el que m'és més útil...


Aquesta vegada hi ha més espai per escriure als dies, i a baix de cada pàgina un espai per posar la llista de la compra de la setmana i l'altre espai per posar una llisteta (esper que no molt llarga) de cosetes a fer i que d'aquesta setmana no poden passar...

Com podeu veure, amb la mateixa tonalitat he fet un 'punt de llibre' un 'marca-pàgines'... el que li volgueu dir, perquè sempre ho puguin posar a la setmana que estan i no perdre mai el punt...


Finalment, ve l'apartat de NOTES I ALTRES COSETES QUE EM PASSEN PEL CAP, perquè hi escriviu el que us doni la gana, el que volgueu... perquè a vegades tenim una idea i no sabem on posar-la, per fer un recull de pàgines web que t'interessin... pel que TU vulguis!!!



I al final, la gràcia de l'agenda, els adhesius... per poder decorar-la i posar cosetes que ens agraden...



I per acabar, al final un sobre per poder posar papers, fotos, retalls... qualsevol cosa que volgueu guardar... és molt útil!!! el meu sempre està ple!!!!

I fins aquí la nova agenda del 2016, perquè pogueu passar un any el millor possible...

Què en pensau? Us ha agradat?? Esper que si, i ja sabeu, per a qualsevol consulta podeu escriure'm per privat a la pàgina de facebook  o per correu electrònic a petitesfiligranes@gmail.com

I ara sí, em despedeixo per uns dies, me'n vaig a fer una ruta per Catalunya, així que fins la setmana que ve!!!!!

Petites Filigranes!!!!!

1 comentari:

  1. És perfecte!!! De fet ja l'he començat a omplir...
    Bona elecció deixar l'anglès i no les filigranes! Com bé saps jo amb això de l'anglès també he passat per una relació amor-odi i al final val més la pena mantenir aquelles petites o grans filigranes que mos facin feliç!!! Endavant amb el blog amb tocs personals, les anècdotes donen salsa a sa vida!

    ResponElimina

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...