dilluns, 5 d’octubre del 2015

Calendari 2016: The best is yet to come!!!

Avui una coseta nova... feia temps que ho tenia pensat, però com sempre passa, hi ha altres manualitats que passen davant... així que vaig trobar la millor ocasió, l'aniversari d'una amiga per fer-ho... havia d'estar a l'alçada, a l'alçada de l'amistat però jo crec que va quedar molt bé, per ser el primer que feia... i de què estic parlant? aiiii que no ho havia pensat a dir, na C. és una persona que li agrada estar molt organitzada i vaig pensar que era bona hora per fer-li un calendari del 2016, així que, tot i que tenir poc temps (sempre igual!!!) vaig posar-me a retallar papers, Cameo en marxa i aquest n'ha estat el resultat, esper que us agradi!! I ja sabeu EL MILLOR ESTÀ PER ARRIBAR!














Quin mes us ha agradat més???? A mi l'abril m'encanta i el desembre també, darrerament els dorats em comencen a cridar l'atenció, quin perill que serà!!!!

1 comentari:

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...