dimarts, 12 de maig del 2015

Decorant hotels!

Uiiiii!!! Quant de temps... he estat uns dies de vacances per Formentera i després uns dies per descansar de les vacances per Mallorca, però avui ja he tornat amb força i amb ganes de mostrar-vos moltes cosetes...

Avui una de ben diferent. Els que em seguiu per facebook o per instagram ja ho han pogut veure. Fa uns dies una amiga que havia d'obrir l'hotel familiar (Hotel Garau) em va fer una telefonada d'emergència i... per què estan les amigues? vaig ajustar els meus plans i vaig anar a ajudar-la. Volia que li fes alguns cartells per decorar l'hotel, jo no sabia com m'aniria, però crec que va quedar prou bé.

Aquí podeu veure les fotografies, algunes no estan d'allò més bé, perdonau!!!





I aquí el resultat:






Què trobau petites filigranes??

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...