diumenge, 26 d’abril del 2015

Àlbum diari d'embaràs: OH, PETITÓ!

Feia mooolt de temps que volia fer aquesta entrada, però per no destapar el "secret" preferia esperar a que es fés oficial, oficial? secret? de què xerra ara aquesta, deveu pensar... començ pel principi!

Moltes vegades, valoram l'amistat pel temps que fa que coneixem a la persona, però he après que l'amistat no es pot valorar pel temps que fa que la coneixes, sinó pels moments viscuts... i després d'uns mesos d'amistat, li havia de fer alguna coseta molt especial per poder tenir un bon record del seu moment especial... a tu, que ja saps qui ets, gràcies per ser la meva amiga!

I després d'enrotllar-me una estona, vaig al gra... fa uns mesos vaig saber que aquesta amiga havia començat un camí nou a la seva vida, el de ser MARE, hi vaig pensar que havia de tenir un suport on guardar tot el que està vivint i el que li queda per viure fins néixer el que ara és el nostre "cigronet".

Aquí en teniu el vídeo:







I aquí unes quantes fotografies dels detalls:












Què trobau? Vos agrada? A mi m'encantaaaaaa!!!



1 comentari:

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...