divendres, 6 de febrer del 2015

Àlbum: GUIEM. Ja som aquí!

Aquest és un altre dels àlbums que vaig fer per aquestes festes de Nadal. En aquest cas me'l van encomanar per un nin que encara no havia nascut, però casualment, es va avançar i va néixer el mateix dia que el meu nebot, a la mateixa clínica, així que aprofitant l'avinentesa, vaig poder dur l'àlbum a l'hospital... aiii!! No m'enrotll més amb la meva vida...

Aquest àlbum, a diferència del de n'Abril, anava enquadernat i tenia la seva pròpia capseta. Aquí podeu veure un vídeo amb l'àlbum... després vos posaré les fotos.



I ara les fotos per si voleu veure algun detall més en concret:



















Què trobau? Vos ha agradat aquest?

Bon cap de setmana, petites filigranes!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...