dissabte, 29 de novembre del 2014

Capseta: Els tresors d'en Joan!

Fa temps ja vaig dir que havia de ser tia, a les hores, vaig fer un àlbum pel primer any del meu nebodet. En aquell moment el nin encara no tenia nom, però ara que ja queda poquet, ja sabem que serà JOAN.

Així que vaig pensar que en Joanet, no podia venir al món sense tenir la seva capseta dels tresors, on ell (o els papis) hi puguin anar posant part dels seus records. De manera que vaig agafar una capseta de fusta i la vaig forrar i li vaig fer els calaixets perquè hi puguin posar algunes cosetes per recordar la seva infància.

Ja me direu que trobau!

Vos deix amb ELS TRESORS D'EN JOAN!




Fins ben aviat, petites filigranes!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...