dimecres, 15 d’octubre del 2014

Botelles i cors de feltre!

De tant en tant, vaig trobant per la xarxes cosetes que m'agraden, d'altres m'encanten i poquetes m'enamoren, de manera que de les darreres en sol fer una captura de pantalla, per si algun dia tenc temps de fer-les o un espai on posar-les.

Avui, iniciaré un nou tipus d'entrades, M'AGRADA, M'ENCANTA, M'ENAMORA (etiqueta: m'enamora) i aniré publicant aquestes cosetes que a mi m'han cridat l'atenció per un o altre motiu.

Aquí la primera d'avui, mirau quina preciositat per decorar un estant de casa, algun dia la faré:

http://www.fotosoimagenes.com/279/bonita-decoracion-con-botellas-y-corazones/

Fins aviat, petites filigranes!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...