diumenge, 9 de febrer del 2014

Què serà, serà?

Després de tot el cap de setmana en dansa per poder acabar-ho, ja us puc mostrar el que pintava ahir de vermell.






Aquí teniu el sabater que duc tot el curs volent acabar i que encara no havia trobat el moment ideal. Aprofitant que aquest cap de setmana no ha fet massa bon temps, m'he dedicat a acabar-lo.

Mirau l'abans i el després:


Ara ja podré tenir les sabates ben organitzades en un espai més agradable.

Acabau de passar un bon cap de setmana, 'petites filigranes'.


 Estoy enlazando este post a la fiesta 58 de Personalización de Blogs.

8 comentaris:

  1. wooww! xulíssim!! I les fustes pintades amb aquest estampat blanc ha quedat fantàstic!!

    ResponElimina
  2. Respostes
    1. OOOOhhh, Jo que no sabia qui eres, ja t'he trobat, aquestes fotos de Formentera t'han delatat... estic contenta que t'hagi agradat... per on pares? Fa mil que no et veiem per sa mini roqueta!!! Una forta abraçada!!!

      Elimina
  3. Bon dia Mar, Felicitats per guanyar la Fiesta de Enlaces de Personalización de Blogs. T'ha quedat genail el Palet. Jo també estic passant una etapa cartró-palet molt creativa a casa.
    Bon cap de setmana.

    Xènia Roca

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Xènia, moltes gràcies!!! Estic contenta que t'hagi agradat el sabater. M'he passat pel teu blog, quina xulada!! I ja ens mostraràs que fas tu amb els palets, segur que també són xulíssimes!!!

      Bon cap de setmana!

      Margalida

      Elimina

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...