dijous, 13 de febrer del 2014

Compres, compres...

Fa temps que m'agraden les manualitats, ja havia provat amb moltes tècniques i tipus de materials (decoupage, feltre, teles, papers... ja us aniré mostrant les cosetes que ja tenc fetes), però darrerament estic aprofundint dins el món de l'scrapbook, per això fa temps que estic recollint material i fent cosetes (aquí podeu veure el meu primer LO) damunt aquest tècnica. 

Idò això, que fa uns dies que vaig fer una compra i l'estava esperant impacient, mirau mirau: 



  

 Tot això he comprat!!! Però d'aquestes coses n'hi havia dues que esperava amb moltes ganes, el secador d'embossing (ja mostraré cosetes en tenir-ho per mà) i l'Smash. L'embossing és una tècnica que fa temps que vaig veient i tenia moltes ganes i he aprofitat... ja vos contaré com me va, perquè per ara, som un poc desastre encara!

L'altra coseta que esparava amb molta ànsia és el meu Smash, amb ell vull fer una espècie de diari del 2014, no sé que en sortirà però em fa mooooltes ganes començar... ja tenc pensades un parell de pàgines, però ara he de fer el més complicat, trobar temps per fer-ho, però ho aconseguiré!!!


 Aquí vos deix un parell de foto que he fet d'algunes de les pàgines que més m'agraden, d'altres un poc més lletges, les taparé totduna :P

Què trobau? Sí, ja ho sé, una ruina!! ;)



Fins aviat, petites filigranes!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mira tot això:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...